loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فهم سیاست بین ‌الملل پساکرونا: چالش‌ ها، مسائل و چشم‌ اندازها

Understanding International Politics after Covid-19

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 85561 10003022
181,000 162,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «فهم سیاست بین ‌الملل پساکرونا: چالش ‌ها، مسائل و چشم ‌اندازها» در بیست ‌و چهار فصل به بررسی تأثیر همه‌ گیری کرونا بر سیاست بین‌ الملل می‌ پردازد. این کتاب که مجموعه مقالاتی از اساتید و پژوهشگران دانشگاه ‌های مختلف جهان است، در راستای مرجعیت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و با هدف مطرح ساختن اندیشه‌ های پژوهشگران ایرانی - اسلامی در کنار سایر اندیشمندان در عرصه بین‌ الملل، تدوین شده است.

همه‌ گیری کرونا، یکی از وقایع و فرآیندهای مهم و تأثیرگذار در عرصه جهانی در قرن بیست‌ و یک است. این بیماری در مدت کوتاهی توانست مرز کشورها را درنوردد و خود را به‌ عنوان چالشی فرا سرزمینی مطرح سازد. این بیماری، تأثیرات گسترده‌ ای بر ابعاد مختلف زندگی و به‌ ویژه در سیاست بین‌ الملل گذاشته است. در این میان، دیدگاه ‌های مختلفی در مورد کرونا و سیاست جهانی مطرح شده است.

کتاب «فهم سیاست بین ‌الملل پساکرونا: چالش ‌ها، مسائل و چشم‌ اندازها» یک اثر بین ‌المللی با مشارکت 24 پژوهشگر و استاد برجسته روابط بین ‌الملل است که با تدوین دکتر مهدی جاودانی مقدم و امیرمحمد اسماعیلی به نگارش درآمده تا به تبادل افکار در مورد این بحران جهانی بپردازد و آرا و نظرات مختلف آن‌ ها را در یک اثر گردآورد. در میان نویسندگان، چهار استاد از دانشکده معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق (ع) حضور دارند. دکتر اصغر افتخاری، دکتر ابوذر گوهری مقدم، دکتر مهدی جاودانی مقدم و دکتر روح‌ الامین سعیدی و امیرمحمد اسماعیلی از مشارکت ‌کنندگان دانشکده معارف اسلامی و علوم سیاسی در این اثر بین‌ المللی هستند که هر یک فصلی را در حوزه پژوهشی خود نوشته‌ اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما