loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در انتظار زبانی در وصف انقلاب اسلامی

5 (1)

ناشر لب المیزان

نویسنده اصغر طاهرزاده

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 100

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 85878 10003022
15,000 13,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شاید بتوان گفت بحث «در انتظار زبانی در وصف انقلاب اسلامی» نجواهایی است که هر کس می‌ تواند در درون خود از پروردگار عالم در رابطه با انقلاب اسلامی بشنود و متذکر زمانه ‌ای شود که خداوند در پیش روی بشرِ این دوران قرار داده است.

مسلّم مطالب مطرح ‌شده، مطالب ساده ‌ای نیست و برای هر کس قابل استفاده نمی ‌باشد، مگر برای عده ‌ای که بنا دارند رخداد انقلاب اسلامی را با عقلی بنگرند که آن عقل همواره «وجود» را مدّ نظر قرار داده و به انسان با هویّت تعلّقی ‌اش نسبت به حقیقت می‌ نگرد، انسانی که بنا دارد «خود» را در هویّت تاریخی ‌اش احساس کند.

هر کدام از فرازهای صدگانه‌ پیش رو، می‌ تواند موضوعی برای گفتگو در محافلی باشد که رفقایِ حساس به درک حضور تاریخی انقلاب اسلامی با همدیگر دارند. به امید آن ‌که در بستر این متن که در معرض نگاه ‌تان قرار ‌می ‌گیرد؛ در فضای آن گفتگو، حقیقتی مناسب این بحث نازل شود و به ظهور آید.

استاد طاهرزاده مطالب این کتاب را در 47 جلسه تحت عنوان «گوش ‌سپردن به ندایِ بی ‌صدای انقلاب اسلامی» با رفقا در میان گذاشتند و به شرح و تبیین آن پرداختند. 15 جلسه از این مباحث - یعنی 37 فراز آن - در کتاب مذکور چاپ شد. حال که فرصتِ به نوشته ‌درآوردنِ همه آن‌ جلسات نیست، جهت این که تمام 100 فراز به راحتی در دسترس عزیزان قرار گیرد این کتاب تقدیم می گردد، به امید آن که با تأمّل و تدبّر در آن‌ ها، راه ‌هایی را در وجود خود تجربه کنید تا معلوم شود انسان چه اندازه در نزد خود گسترده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما