loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روان شناسی و آموزش کودکان با نیازهای ویژه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 85966 10003022
218,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کودکان با نیازهای ویژه طیف وسیع و متنوعی از کودکان هستند که هر یک از آنها نیازمندی‌ها، توانمندی‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند. این گروه از کودکان درصد قابل توجهی از جمعیت دانش‌آموزی هر کشوری را به خود اختصاص می‌دهند. این دانش‌آموزان برای بالفعل کردن توانایی‌های خود به برنامه‌های آموزش ویژه و مناسب‌سازی‌شده نیاز دارند. در حال حاضر تلاش می‌شود تا حد امکان افراد با نیازهای ویژه در موقعیت‌های آموزش عادی تحصیل کنند. در کتاب روان‌شناسی و آموزش کودکان با نیازهای ویژه سعی شده است تا در فصول دوازده‌گانه، علاوه بر مباحث تاریخی و قانونی، به تمام گروه‌های مربوط پرداخته شود. هر فصل از یک نظم منطقی تبعیت می‌کند. به این معنا که در ابتدا به معرفی هر اختلال یا معلولیت یا شرایط ویژه پرداخته مکودکان با نیازهای ویژه طیف وسیع و متنوعی از کودکان هستند که هر یک از آنها نیازمندی‌ها، توانمندی‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند. این گروه از کودکان درصد قابل توجهی از جمعیت دانش‌آموزی هر کشوری را به خود اختصاص می‌دهند. این دانش‌آموزان برای بالفعل کردن توانایی‌های خود به برنامه‌های آموزش ویژه و مناسب‌سازی‌شده نیاز دارند. در حال حاضر تلاش می‌شود تا حد امکان افراد با نیازهای ویژه در موقعیت‌های آموزش عادی تحصیل کنند. در کتاب روان‌شناسی و آموزش کودکان با نیازهای ویژه سعی شده است تا در فصول دوازده‌گانه، علاوه بر مباحث تاریخی و قانونی، به تمام گروه‌های مربوط پرداخته شود. هر فصل از یک نظم منطقی تبعیت می‌کند. به این معنا که در ابتدا به معرفی هر اختلال یا معلولیت یا شرایط ویژه پرداخته می‌شود و در ادامه به سبب‌شناسی، شیوع‌شناسی، شیوه‌های آموزش، توان‌بخشی و درمان اشاره می‌گردد و در نهایت چنانچه فناوری‌ها و مباحث نوینی برای آن گروه مطرح باشد به آن اشاره شده است.ی‌شود و در ادامه به سبب‌شناسی، شیوع‌شناسی، شیوه‌های آموزش، توان‌بخشی و درمان اشاره می‌گردد و در نهایت چنانچه فناوری‌ها و مباحث نوینی برای آن گروه مطرح باشد به آن اشاره شده است.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته روان‌‌شناسی در دوره کارشناسی به عنوان منبع اصلی دو درس «روان‌‌شناسی کودکان با نیازهای ویژه 1 و 2» به ارزش 4 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه‌‌مندان نیز از آن بهره‌‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما