loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نهضت های مدیریتی در بخش های دولتی: گذشته، حال و آینده - جلد اول

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86193 10003022
101,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

وقتی حکومت‌ها شکل گرفتند و دولت‌ها به‌وجود آمدند، اداره امور عمومی هستی یافت. به بیان دیگر، اداره امور عمومی عملی است که از دولت ساطع می‌شود و چون نقطه تماس مردم و حاکمیت، مدیریت دولتی است، مردمان هر دیار، اداره امور عمومی را همان دولت یا حکومت تصور می‌کنند. این کتاب، از نهضت‌های مهم مدیریتی در بخش دولتی سخن می‌گوید. نویسنده سعی کرده است نوعی چارچوب هنجاری- آرمانی برای اندیشمندان اسلامی و غیراسلامی درباره فهم اداره امور عمومی در ایران ارائه دهد. همچنین با مطالعه سیر تطور کامل نهضت اداره امور عمومی اسلامی، بررسی پژوهش‌ها و آثار منتشر شده داخلی و خارجی درباره آن، توجیه امکان‌پذیری شکل‌دهی اداره امور عمومی اسلامی و برشمردن مبانی نظری آن، فرامین یا درس‌های مهم حاکم بر این نهضت را تدوین کند و چارچوب مطالعاتی اداره امور عمومی اسلامی را در پرتوی آن فرامین ارائه دهد. این کتاب در 14 فصل ساماندهی و جلد اول آن با 8 فصل ارائه شده است.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت دولتی به عنوان منبع اصلی درس «سیر اندیشه‌های سیاسی و تحول نهادهای اداری» به ارزش 3 واحد در مقطع کارشناسی تدوین شده است و به عنوان منبع کمک‌درسی برای دروس «مبانی مدیریت دولتی 1 و 2» و «مباحث مدیریت دولتی» در مقطع کارشناسی ارشد و «مبانی فلسفی مدیریت دولتی» در مقطع دکترا قابل استفاده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، کلیه مدیران و سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما