loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقتصاد شهری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86233 10003022
184,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

برنامه‌ریزان و پژوهشگران اقتصاد شهری از نظریه‌های اقتصاد خرد و کلان توأمان استفاده می‌کنند، چرا که یک شهر با اندکی تفاوت تمامی عناصر و ویژگی‌های یک کشور را در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی داراست. در شهر با مسائلی مانند درآمد، تورم، بیکاری، هزینه‌های دولتی و صادرات و واردات مواجهیم که نظریه‌های اقتصاد کلان برای تشریح و تحلیل آنها به کار می‌رود و زمانی که با مسائلی مانند رفتار تولید‌کننده و مصرف‌کننده روبه‌رو هستیم، باید از نظریه‌های اقتصاد خرد استفاده کنیم. البته باید دقت کرد که در علم اقتصاد استفاده از نظریه‌های خرد و کلان در تحلیل مسائل شهری چندان رایج نیست و موضوعات اقتصاد شهری بدون در نظر گرفتن مکان و بعد فضایی فعالیت و استقرارشان نمی‌تواند مطرح باشد. مؤلف نیز کوشیده است با استفاده از نظریه‌های اقتصاد خرد و کلان و با در نظر گرفتن عناصری مانند مکان، فضا و فاصله و با به کارگیری روش‌های تجزیه و تحلیل کمّی و مدل‌های آماری پیچیده به پرسش‌های جدی مطرح در زمینه اقتصاد شهری پاسخی علمی و منطقی بدهد.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «اقتصاد شهری» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما