loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رویارویی با منابع: راهنمای پژوهش و نگارش تاریخ

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86234 10003022
108,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رویارویی با منابع صرفاً کتابی درباره منبع‌پژوهی در تاریخ‌نگاری نیست؛ بلکه راهنمای جامعی است برای تک تک مراحل پژوهش تاریخی. آنتونی براندیج در این کتاب نشان می‌دهد که دستیابی به یک منبع خوب در فرایند پژوهش همان اندازه حیاتی و پیچیده است که دیگر مراحل آن. از نظر مؤلف گزینش و پالایش موضوع، شناسایی و جست و جوی کتابخانه‌ای منابع مرتبط و دستیابی به این منابع مقدمه‌ای است برای خوانش دقیق و انتقادی منابع و استخراج بیشترین و مفیدترین داده‌ها با صرف کمترین انرژی و زمان ممکن. مؤلف ضمن آشنا کردن مخاطبان با اصلی‌ترین جریان‌های تاریخ‌نگاری و کلیدی‌ترین مفاهیم و نظریه‌های این حوزه، با نمونه‌های مناسب و پرشمار، دانشجو را گام به‌گام راهنمایی می‌کند تا با موفقیت پای به آخرین مرحله بگذارد که عبارت است از نگارش یک جستار تاریخ‌نگارانه انتقادی درباره مجموعه‌ای از منابع مرتبط با یک موضوع معین.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته تاریخ در مقطع کارشناسی برای درس روش تحقیق در تاریخ و در مقطع کارشناسی ارشد برای درس شناخت روش‌های تحقیق در تاریخ هر یک به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. امید است که علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما