loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آمار در علم سنجی و علم اطلاعات و دانش شناسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86252 10003022
27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

علم اطلاعات و دانش‌شناسی با پدیده اطلاعات، رفتار اطلاعاتی، ذخیره و بازیابی و جریان حاکم بر آنها سروکار دارد. تحلیل و پردازش این اطلاعات نیازمند استفاده از روش‌های آماری است که بخش اعظم آنها در قالب تحلیل شاخص‌های علم‌سنجی است؛ لذا ضرورت دارد دانشجویان و محققان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی به تبحّر کافی در کاربرد روش‌های آماری دست یابند. آنچه کتاب حاضر را از منابع مشابه متمایز می‌کند، پرهیز از مطالب تئوری غیرضروری، پیوستگی آنها، بیان ساده همراه با مثال‌های کاربردی و نرم‌افزاری است که امکان درک بهتری از مفاهیم را فراهم آورده است.

این کتاب برای دانشجویان درس‌های آمار در کلیه رشته/ گرایش‌های زیرمجموعه علم اطلاعات و دانش‌شناسی در دوره کارشناسی ارشد و همچنین دوره کارشناسی این رشته تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما