loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی ژئومورفولوژی رودخانه ای

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86261 10003022
24,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

با توجه به وضعیت جغرافیایی ایران و نیاز به مطالعات گسترده در زمینه آب و نقش آن در زندگی مردم کشورمان برای ترویج اطلاعات دانش‌بنیان آبی پژوهشگران، مبانی ژئومورفولوژی رودخانه‌ای تألیف پروفسور رو چارلتون ترجمه شده و به جامعه پژوهشی و آموزشی تقدیم گشته است. شیوه‌های سنتی مدیریت کانال، آثار زیانبار مدیریت نادرست آب و خاک و تغییر به سوی مدیریت‌های دارای رویکرد زیست محیطی و توجه ویژه به ترمیم و بازسازی بازه‌های رودخانه‌ای فروساییده، در کانون توجه مبحث مدیریت کانال‌های رودخانه‌ای قرار گرفته‌اند. مطالعه این اثر به تمامی دانشجویان علوم زمین به ویژه دانشجویان رشته ژئومورفولوژی و آب‌وهواشناسی توصیه می‌شود.

این کتاب برای دانشجویان رشته ژئومورفولوژی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس‌های "ژئومورفولوژی دینامیک" و " ژئومورفولوژی رودخانه‌ای و دشت‌های سیلابی" هر کدام به ارزش 2 واحد ترجمه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما