loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترسیم نقشه های علمی: اصول، فنون و ابزارها

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

ارائه مفاهیم پیچیده با زبان تصویر که از آن به نام «مصورسازی» یاد می‌شود، یکی از مقوله‌های مهم در حوزه‌های علمی مختلف در عصر حاضر است. با استفاده از فنون مصورسازی می‌توان امکان تفسیر حجم عظیمی از اطلاعات را با سرعت و سهولت بیشتری برای مخاطبان فراهم ساخت. در واقع با هدف ارائه نگاهی کلان به علم از وجوه مختلف، حوزه‌ای مستقل در علم‌سنجی ایجاد شده و گسترش‌یافته که کارکرد آن مصورسازی ساختارهای فکری، اجتماعی و شناختی علم در قالب ترسیم نقشه‌های علمی است. مؤلف در این کتاب کوشیده است مباحث مرتبط با ترسیم نقشه‌های علمی را از دیدگاه مفهومی، فنی و ابزاری مطرح و تفسیر کند؛ به نحوی که خواننده بعد از مطالعه این اثر بتواند به بخش مهمی از اصول، فنون و ابزارهای کاربردی این حوزه تسلط یابد.

این کتاب برای دانشجویان رشته علم‌سنجی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس "ترسیم نقشه علم" به ارزش 2 واحد تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما