loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هرمنوتیک: معنا و زبان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86303 10003022
115,000 109,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دانش هرمنوتیک که به معرفت‌شناسی و هستی‌شناسی فهم میپردازد، یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های اندیشه‌ای و رفتاری انسان در حوزه‌های گوناگون علوم، (به‌ویژه علوم انسانی) است. ازاین‌رو، توجه به این دانش برای حصول اطمینان از فهم خویش و دیگران، گریز‌ناپذیر است. اثر پیش‌رو، کتابی است پژوهش‌محور که با رویکردی تاریخی و تحلیلی و به ‌منظور آشنایی دانش‌پژوهان علوم دانشگاهی و حوزوی با مهم‌ترین مکاتب و دیدگاه‌های هرمنوتیکی اندیشمندان غربی و اسلامی و بررسی آنها تألیف شده است.

کتاب پیش رو برای دانشجویان کارشناسی ارشد رشته فلسفه دین در دروس «زبان دین» و «هرمنوتیک»، هر کدام به ارزش 2 واحد، و کارشناسی ارشد رشته علوم حدیث، گرایش کلام عقاید در درس «هرمنوتیک»، به ارزش 2 واحد قابل استفاده است. همچنین این کتاب به عنوان منبع اصلی درس «هرمنوتیک» در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های دین‌شناسی، تفسیر و کلام تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما