loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر ترتیبی 1

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86328 10003022
105,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قرآن کریم، آخرین کتاب آسمانی، رسالت هدایت نسل‌های بشری تا انتهای عالم را بر عهده دارد. برای بهره‌برداری از این کلام الهی باید با معارف قرآن آشنا شد. از این رو، برای اینکه نسل نو بتواند پیام مناسب خویش را از قرآن، این کتاب زندگی، دریابد و آیات آن را با نیازها، موضوعات و مصادیق عصر خود تطبیق دهد، دروس تفسیر در واحدهای درسی رشته علوم قرآن و حدیث گنجانده شده است تا دانشجو بتواند علاوه بر آگاهی به مفردات و شأن نزول و تفسیر آیات، با معارف وحی آشنا شود و پیام آیات را در زندگی روزانه خود به کار گیرد. کتاب حاضر شامل تفسیر سوره‌های مجادله، حشر، ممتحنه، صف، جمعه، منافقون، تغابن، طلاق و تحریم است. در هر درس پس از بیان آیه و ترجمه، لغات آیه بررسی و با روش تفسیری جامع تفسیر فقرات آیات بیان شده است. در انتهای هر آیه یا آیات مرتبط نیز چند پیام کوتاه و واقع‌بینانه از آیات استخراج شده است تا مخاطبان با کاربست آنها در زندگی، انس بیشتری با قرآن پیدا کنند.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته الهیات (علوم قرآن و حدیث) در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «تفسیر ترتیبی قرآن کریم (1)» به ارزش 4 واحد تدوین شده است و برای دروس «تفسیر» در همه گرایش‌‌های رشته الهیات در مقطع کارشناسی نیز قابل استفاده است. امید است که علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه‌‌مندان نیز از آن بهره‌‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما