loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندان جو

خاطرات درز کرده یک زندانی سیاسی

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده جهاد

مترجم اسماء خواجه زاده

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 275

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86357 10003022
140,000 126,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب روایتی است از مظلومیت شعیان بحرین.

ساختمان جَو، نمادی است از بحرین و آدم ‌هایش. ایستاده بر کرانۀ ساحل، با چشم ‌اندازی زیبا و دل ‌فریب اما درونش، ظلم‌ اندود، تکه ‌تکه، محصور، تاریک و پر از جور است. زندانی با چهار سولۀ بزرگ که با ظرفیت 456 نفر، 1006 نفر را در خود بلعیده است.

جهاد، دانشجو و نویسنده کتاب «زندان جَو» همچون یوسف نبی، بدون گناهی اثبات ‌شده و فقط به جرم وطن ‌پرستی و مبارزه علیه استبداد به زندان افتاده است. جهاد که هنوز پشت میله‌ های زندان آل‌ خلیفه است، با بیانی داستانی، خاطرات و اتفاقات دوران محکومیتش را روایت کرده است.

«زندان جَو» پنجره ‌ای است برای دیدن نمایی از ستم حکومت آل‌ خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین. نویسنده خود درباره این کتاب گفته است:‌
«سفر نوشتن این کتاب 84 روز طول کشیده است. در این سفر، خاطرات دردناکی را یادآوری و حوادث غم‌ انگیزی را با سند و مدرک ثابت کردم که هنگام آماده ‌کردن و نوشتن‌ شان اشک‌ هایم سرازیر می ‌شد. من همه اینها را در شرایطی دشوار و با امکاناتی اندک نوشتم، چون کارم خطرناک بود و به سختی می‌ شد جایی بی ‌سرو صدا و دور از چشم این‌ همه زندان ‌بان یافت که فکر آرام بگیرد و قلم بنویسد. در هر حال مثل اسب با زمان مسابقه می ‌دادم و در شبانه ‌روز ساعت‌ ها با قلم و کاغذم، گوشه‌ ای تنها و دور از همه می‌ نشستم؛ اما چیزی که وقت و انرژی‌ ام را می ‌گرفت این نبود، حقیقتی بود که نمی ‌دانستم و می ‌خواستم آن را از آدم ‌هایی که با دقت انتخابشان کرده بودم کشف کنم.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما