loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگارش خلاق 1: فرهنگ لغت خودمانی

ناشر کتاب طه (موسسه فرهنگی طه)

نویسنده سید رضا باقریان موحد

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 224

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86539 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"فرهنگ لغت خودمانی" راهی برای کشف خلاقیت و پل زدن میان دانش و بینش (پردازش اطلاعات) است.
نویسندگان نوجوان و جوان این کتاب ذوق ادبی و اطلاعات علمی خود را با هم تلفیق کرده و ترکیب های ادبی جدید و جالب ساخته اند.
آنها ذوق و اندیشه شان را به رسمیت شناخته اند و «دهخدای قلمرو فکر و تخیل» خود شده اند؛ نسل جدید کارشناسان و لغت شناسان که واژه های روزمره ما را بر اساس ذوق و نظر خودشان معنا کرده اند و فرهنگ لغت خودمانی شان را خلق کرده اند.

نویسندگان این 2000 پند، 500 دانشجو و دانش آموز قمی در سال تحصیلی 99-1398 ش. هستند؛ از آنجا که قم، شهری مهاجرپذیر و غریب پسند است و در مدارسش رنگین کمانی از اقوام و لهجه ها و فرهنگ ها از شمال تا جنوب ایران به همراه مهاجرانی از کشورهای افغانستان، پاکستان و عراق در کنار هم درس می خوانند، بنابراین در این کتاب تنوع دیدگاه ها بسیار زیاد است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

001

فوووووق العاده و جالب و بامزه

30 آبان 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما