loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نصفه نیمه

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده علی شهرستانی منور

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 300

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86614 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نصفه نیمه عنوان کتابی است در موضوع نصفه و نیمگی.

اگر همه کارهایمان را کنار بگذاریم و به آنها دقیق فکر کنیم می‌ بینیم که همه چیزمان نصفه و نیمه است. ایدئولوژی، دین، سیاست، اخلاق، سبک زندگی و … اینطوری است که هر چه داریم می‌ دویم به زندگی نمی ‌رسیم. نفس کشیدن و کار کردن ما برای زنده ماندن شده است نه زندگی کردن.

«ریشه‌ های نصفه‌ نیمه»، «آرمان‌ های نصفه ‌نیمه»، «آینده ‌ی نصفه ‌نیمه» و یا حتی «انقلاب نصفه ‌نیمه!». اینها سرفصل ‌های مهم کتابی است که در آن، قرار است با مفهوم «نصفه ‌نیمگی» آشنا شوید! مفهومی که شاید به نظر ساده بیاید اما وقتی واکاوی می ‌شود، می‌ بینیم که تمام مشکلات بشری به آن بر می‌ گردد. فی‌الواقع، هرآنچه که شما در روی این کره خاکی «مشکل» می ‌پندارید، اعم از سیاسی، اقتصادی، محیط زیستی، اجتماعی، فکری و حتی مشکلات شخصی، همه و همه بر می‌گردند به این «نصفه ‌نیمگی!». حال باید دید این نصفه ‌نیمگی چیست که نویسنده چنین ادعایی درباره ‌اش دارد؟ آیا نصفه ‌نیمگی ریشه تمامی مشکلات است و با نسخه ‌ای ساده درمان می ‌شود؟ آیا یافتن ریشه مشکلات بشری به همین سادگی است؟ مشکلات کشور خودمان هم در ذیل این نصفه ‌نیمگی قرار می ‌گیرند؟ این مفهوم در مسیر زندگانی و موفقیت شخصی ما چه نقشی دارد؟ پاسخ این سوالات را در کتاب «نصفه ‌نیمه» بخوانید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما