loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شب آتش

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده اریک امانوئل اشمیت

مترجم وحیده نعیم آبادی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 212

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86616 10003022
105,000 94,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اریک امانوئل اشمیت نویسنده‌ شهیر فرانسوی بیشتر شهرت خود را مدیون نمایش ‌نامه ‌های سوررئال خود است و البته می ‌توان آثار داستانی او را نیز همسنگ دیگر آثارش دانست.

رمان «زمانی که یک اثر هنری بودم» بارها در زبان فارسی به چاپ رسیده است. رمان «اولیس در بغداد» هم که در سال 2008 منتشر شد شهرتی عالم‌ گیر یافت.
اریک دکترای فلسفه‌ اش را از دانشگاه سوربن گرفته است و نگاهی معناگرایانه در آثار او به چشم می‌ آید. همان‌ گونه که خودش می‌ گوید در سفری که به صحرای هقار داشته، نوعی تجربه معنوی را پشت سر گذاشته که او را به شکل جدی ‌تری در مسیر نویسندگی قرار داده است. این سفری معنوی به نوعی در کتاب «شب آتش» بازتاب یافته است. کتابی که این روزها به دست «وحیده نعیم‌ آبادی» ترجمه شده است و آن‌ گونه که مترجم در یادداشت ابتدای کتابش گفته: «این کار بارها من را به وجد آورد و بیش از آن اشک از چشمانم جاری کرد.»

ترجمه کتاب از متن اصلی و از زبان فرانسه برگردان شده است و مترجم توان خود را برای برگردانی وفادارانه و گرم به کار بسته است و نتیجه رضایت‌ بخش است.
"شب آتش" ما را به سفری پرماجرا در صحرای آفریقا می ‌برد. سفری که در آغاز با فردی ملحد شروع می‌ شود و در ادامه در مسیر تعالی قرار می‌ گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما