loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آن سوی دیوار مدرسه

درآمدی بر آموزش در خانه

ناشر مهرستان

نویسنده الهام یوسفی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 194

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86657 10003022
110,000 99,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آن سوی دیوار مدرسه تالیف الهام یوسفی نگاهی به بحث آموزش در خانه دارد که توسط نشر مهرستان به چاپ رسیده است.

این کتاب در پی پذیرش بی قید و شرط آموزش در خانه و ترویج این رویکرد نیست؛ بلکه درصدد معرفی خاستگاه، ویژگی‌ ها و ابعاد مختلف آن به عنوان پدیده ای نوین و رو به رشد در دنیای معاصر است. یا هرچند در نگاه اول به نظر میرسد آموزش در خانه به عنوان پدیده ای نوظهور در کشورهای غربی بیشتر متداول است و در کشور ما رواج چندانی ندارد، با این حال، شواهد نشان می دهند که در سال‌ های اخیر مورد اقبال بسیاری از خانواده ها قرار گرفته و رشد قابل توجهی در کشور داشته است.
این کتاب در پی پذیرش بی قید و شرط آموزش در خانه و ترویج آن نیست؛ بلکه تلاش نموده با اتخاذ رویکردی بی‌ طرفانه، گامی موثر در راستای معرفی ابعاد مختلف آن به جامعه آموزش و پرورش، پژوهشگران و خانواده ها بردارد.

هنگامی که معلم یک مدرسه دولتی بودم، از یادگیری و آنچه که می توانیم از آن بیاموزیم، فهم بسیار محدودی داشتم. من باید نود درصد آنچه را به عنوان معلم انجام می دادم، دور می انداختم! ... آموزش در خانه چشمان مرا به یک دنیای بزرگتر و شگفت انگیزتر نسبت به آنچه که می شناختم، باز کرد. یا با توسعه فناوری و افزایش دسترسی به منابع یادگیری در عصر اطلاعات، آموزش در خانه یکی از گزینه های محتمل در آموزش و پرورش آینده تلقی می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما