loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آتشین خطبه ای در شام

شرح خطبه امام زین العابدین (ع) در مسجد اموی دمشق

ناشر برادر شهیدم

نویسنده مرتضی آقاتهرانی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86723 10003022
17,000 16,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شرح خطبه امام زین ‌العابدین (ع) در مسجد اموی دمشق است.
در فصل نخست نویسنده داستان شهادت امام حسین (ع)، حرکت به کوفه، ورود به دمشق و ورود اهل بیت (ع) به مسجد جامع دمشق را بصورت اجمالی و با محوریت امام سجاد (ع) روایت کرده است. سپس متن خطبه امام سجاد (ع) ذکر شده است. توطئه یزید پیش از خطبه، فریاد امام سجاد (ع)، اعتراف یزید به علم اهل بیت (ع)، ویژگی مقام امامت، کرامت‌ ها و معجزات پیامبر (ص)، شخصیت مولا (ع)، شهادت امام حسین (ع) و عاقبت یزید و امویان از دیگر مباحثی است که در این کتاب به آن‌ ها پرداخته شده است.

این کتاب شرحی دقیق از خطبه پنجاه دقیقه ‌ای امام زین ‌العابدین (ع) که حاکمیت پنجاه ساله اموی را در مسجد جامع دمشق به آتش کشید را به مخاطب ارائه می‌ کند.
در این کتاب نه تنها خطبه مشهور امام سجاد (ع) بیان شده است بلکه آن حضرت بسیاری از مسائل مهم اسلام و شاخصه‌ های یک حکومت اسلامی و زوایای پیدا و پنهان، شخصیت پیامبر اکرم (ص)، امیرالمومنین (ع) و سیدالشهدا (ع) را نیز بیان کرده است که می‌ تواند چراغ راه مسلمان جهان در عصر کنونی باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما