loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جنگ جهانی بر ضد سوریه

شکست توطئه علیه محور مقاومت

2 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86750 10003022
55,000 52,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب توسط اندیشمندان برجسته عرب و سوری به رشته تحریر درآمده و نجاح العطار نائب ‌رئیس جمهوری عربی سوریه اشراف و نظارت بر روند این کتاب داشتند.
این کتاب دوره مهم و حساسی از تاریخ سوریه و کل منطقه را بررسی کرده است. این جنگ یک جنگ ظالمانه و تروریستی برای قتل‌ عام، آواره کردن مردم و از بین بردن سوریه در جهت خدمت به اهداف رژیم صهیونیستی و طرف ‌های شوم خارجی برای تسلط بر منطقه بود.
این کتاب فرصتی برای مردم ایران فراهم خواهد آورد تا از ابعاد جنگ ظالمانه جهانی علیه سوریه و همچنین حجم ایثارگری ‌ها و فداکاری ‌های رزمندگان، اطلاع پیدا کنند.کتاب حاضر مشتمل بر ترجمه شش مقاله منتخب از کتاب «سوریه فی مواجهه الحرب الکونیه؛ حقایق و وثائق» و تالیف یک مقاله در همین رابطه است. در مقاله‌ اول که با عنوان «بحران در سوریه؛ پروژه آشوب در محور مقاومت» توسط محمدمهدی اسماعیلی تالیف شده است، تلاش می‌ شود تا فضای تاریخی و فرهنگی سوریه برای خواننده ترسیم شود. مقاله دوم که به قلم دکتر حسن جونی نگاشته شده، به بررسی تهاجم جهانی برضد سوریه در چهارچوب نظام حقوق بین ‌الملل می‌ پردازد. خواننده در سومین مقاله، با عملکرد گروه ‌های تروریستی فعال در جنگ تحمیلی بر سوریه آشنا می ‌شود و سرتیپ ترکی حسن، افسر بلندپایه ارتش سوریه در چهارمین مقاله‌ مندرج در این کتاب می‌ کوشد تا به این سوال پاسخ دهد که جنگ علیه سوریه مشتمل بر چه ابعاد و زوایایی بود؟

مقاله بعدی را دکتر ابراهیم علوش قلم زده و کوشیده تا اسناد و پشت ‌پرده توطئه ‌ها برضد سوریه را افشا کند. ششمین مقاله مندرج در کتاب، نقش رژیم صهیونستی در جنگ علیه سوریه را واکاوی می‌ کند و مقاله ششم به بررسی استراتژی دفاعی سوریه در مقابله با تهاجم جهانی می‌ پردازد. سرانجام انیس نقاش در مقاله‌ پایانی به بررسی نقش ائتلاف مقاومت در پیروزی سوریه در این جنگ بزرگ پرداخته و سیر تاریخی روابط ایران و سوریه، به عنوان دو متحد استراتژیک پس از پیروزی انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما