loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سردار مقاومت و سرباز ولایت

همراه با سوالات گزینه ای

ناشر خادم الرضا (ع)

نویسنده قاسم نصیرزاده

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 148

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86779 10003022
70,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«مقاومت» از واژه ‌های بنیادین و فطری است که ریشه قرآنی دارد. مقاومت را می ‌توان یک حالت فطری دانست که انسان در زندگی اجتماعی خویش، از مجاهدت نفس گرفته تا مبارزه مسلحانه از آن بهره می ‌برد.

انبیای الهی با بهره ‌مندی از آن، در مواجهه با جبهه باطل و طاغوت‌، مقاومت خویش را به رخ همگان کشیده و با تکیه بر وعده نصرت الهی به پیروزی نایل شدند. امام خمینی (ره) و در پی ایشان، مقام معظم رهبری، نمونه ‌های عینی و موفق «مقاومت» در جهان معاصر هستند. مقام معظم رهبری در بیانات خویش وحدت کلمه، تشکیل جبهه مقاومت، فرهنگ مقاومت و … را به عنوان مؤلفه ‌های مقاومت معرفی کرده ‌اند.

«سردار مقاومت، سرباز ولایت» در فصل اول به تبیین واژه «مقاومت» و در فصل دوم به تشریح مؤلفه‌ های مقاومت در کلام رهبری پرداخته است.

با توجه به پیام مقام معظم رهبری که فرمودند: «شهید سلیمانی چهره بین‌ المللی مقاومت است.» فصل سوم کتاب، نقش ایشان در تشکیل جبهه مقاومت و مبارزه با داعش در سوریه و عراق و تبعات بین ‌المللی آن را به تصویر کشیده است.

آگاهی از اندیشه‌ ها و نگرش سردار شهید سلیمانی نسبت به انقلاب و مسایل جهان اسلام که برگرفته از سخنان ایشان است، در فصل چهارم کتاب ارایه شده است. فصل پایانی کتاب هم به خاطراتی از این شهید والا مقام اختصاص دارد که برای دوستداران مکتب شهید سلیمانی بسیار آموزنده و قابل توجه است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما