loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شناخت سینما

ناشر بیدگل

نویسنده لوئیس جانتی

مترجم ایرج کریمی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 268

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

شناخت سینما دربارۀ اینکه فیلم‌ها چگونه از رهگذر شبکه‌ای یکتا از تکنیک‌ها و نظام‌های زبانی با مخاطبانشان ارتباط برقرار می‌کنند و به بیان و انتقال معنا می‌پردازند، بصیرت‌های ارزشمندی ارائه‌ می‌دهد. کتاب با تمرکز بر عناصر کلیدی فیلم‌سازی، از جمله فیلم‌بردای، میزانسن، حرکت، تدوین، صدا، بازیگری، انتخاب بازیگر و فیلمنامه‌نویسی، به روشی خواندنی، آسان‌یاب و گهگاه شوخ‌انگیز، هنر آموزان را درگیر زبان شگفت‌انگیز فیلم می‌سازد و به آنها کمک می‌کند تا درک و فهم خود را در این رابطه که چرا و چگونه تماشاگران به فیلم‌های گوناگون واکنش نشام می‌دهند ارتقا بخشند.

لوئیس جانتی، نویسندۀ کتاب شناخت سینما، استاد رشته‌های ادبیات و سینما در دانشگاه کیس وسترن ریزرو در کلیولند است که علاوه بر انتشار کتاب‌ها و مقالات پرشمار در زمینۀ ادبیات، سیاست و هنرهای نمایشی، سال‌هاست که به عنوان منتقد فیلم نیز به صورت حرفه‌ای به فعالیت می‌پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما