loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حرفه کارگردان: کتاب راهنمای تئاتر

مطالعات اجرا: کارگردانی

ناشر بیدگل

نویسنده کیتی میچل

مترجم علی اکبر علیزاد

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 398

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حرفه کارگردان بدون شک یکی از بهترین کتاب‌هایی‌ست که در زمینۀ کارگردانی نوشته شده است. این کتاب در 14 فصل حرفه کارگردان را از زمانی که متنی برای کار انتخاب می‌کند تا زمانی که به اتاق تمرین می‌رودف و نهایتا به اجرای عمومی می‌رسد، مرحله به مرحله و با جزئیات تشریح می‌کند. کتاب علاوه بر یک بخش مفصل در مورد تحلیل متن، به موضاعتی می‌پردازد که در سایر کتاب‌های کارگردانی کمتر می‌توان یافت: چیزهایی مثل کار با بازیگران، حضور در اتاق تمرین، کار با تیم تولید و جنبه‌های فنی،و انتقال از اتاق تمرین به سالن اجرا.

| حرفه کارگردان به دست کیتی میچل، یکی از برجسته‌ترین کرگردان‌های معاصر نوشته شده است، به همین دلیل، دقیقا به مسائلی می‌پردازد که دغدغۀ اساسی همۀ کسانی است که وارد این حرفه می‌شوند. این کتاب برای دانشجویان کارگردانی در همۀ سطوح و کارگردان‌های تازه‌کار و مجرب کتابی مهم و اساسی محسوب می‌شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما