loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روان شناسی فرهنگی

روان شناسی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

از زمانی که روان ‌شناسی فرهنگی شروع به جدی گرفته شدن در جریان اصلی روانشناسی کرده چند دهه می‌ گذرد و محققان مدتی است که در زمینه روان ‌شناسی فرهنگی کار می ‌کنند اما تعداد آنها بسیار کم است. با وجود این روانشناسی فرهنگی به یک رشته فوق العاده جالب و مهم تبدیل شده است و به سرعت با یک بنیاد نظری و تجربی غنی، نقش فرهنگ را در بسیاری از گرایش‌ های روانشناسی (به عنوان مثال، روانشناسی بالینی، روانشناسی شناختی، روان ‌شناسی تحولی، روانشناسی اجتماعی و روان ‌شناسی شخصیت) و سایر رشته ‌ها (به عنوان مثال، انسان شناسی، زیست شناسی تکاملی، زبانشناسی، فلسفه و جامعه شناسی) بازی می ‌کند. این در حالی است که روان ‌شناسی فرهنگی در ایران تاکنون به خوبی معرفی نشده، کتابی در این زمینه به چاپ نرسیده و تحقیقات بسیار اندکی در این زمینه انجام شده است.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته روانشناسی به عنوان منبع اصلی دروس روانشناسی اجتماعی در مقطع کارشناسی و روانشناسی فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد، هر یک به ارزش 2 واحد ترجمه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما