loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقتصاد دیجیتال

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب اقتصاد دیجیتال محصول تلاشی گسترده در قلمرو جدیدی از اقتصاد است که امروز اقتصاد پنجم جهان به شمار می‌آید و به مرور زمان بسیاری از کسب‌وکارها، امور مالی و بانکی و تبادلات مالی به این فضا منتقل می‌شود. اقتصاد دیجیتال منعکس‌کننده ظرفیت‌های رویکرد دانش ارتباطات به اقتصاد است که بر بستر رقومی، شبکه‌ای، تعاملی، بازخوردی، غیرمرکزی و الگوریتمی جدید شکل گرفته است و در ساختار و نظام‌های اقتصادی، و در روش‌های فرایندی و تراکنش‌های مالی و اداری و همچنین در شکل خدمات اقتصادی ظرفیت جدید برای اقتصاد و کسب‌وکارها به حساب می‌آید. از این منظر، کتاب حاضر می‌تواند به عنوان متن درسی برای آشنایی با اقتصاد دیجیتال و شناخت ظرفیت اقتصاد دوفضایی‌شده مفید باشد. کتاب اقتصاد دیجیتال ضمن آورده‌های علمی برای دانشجویان و علاقه‌مندان رشته‌های اقتصاد، مدیریت فناوری اطلاعات به نوعی معرف حوزه اقتصاد ارتباطات نیز هست که زمینه‌های مناسبی را برای تحقیق و پژوهش برای دانش‌پژوهان رشته ارتباطات فراهم می‌کند. آشنایی با نرم‌افزارها و موضوعات مرتبط با اقتصاد فضای مجازی و روندهای جدید کسب‌وکار در سکوها و نرم‌افزارهای فضای مجازی، بعد دیگر ظرفیت‌های کتاب اقتصاد دیجیتال است که با نقد و محک خوردن، عرصه‌های توانمندتری نیز در آینده پیدا خواهد کرد.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته ارتباطات در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «مطالعات فضای مجازی»، «جامعه‌شناسی سازمان‌های رسانه‌ای»، «رسانه‌های نوین» و «اقتصاد رسانه» هر کدام به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است که علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما