loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چگونه آگهی تلویزیونی بسازیم

ناشر سروش

نویسنده هانتلی بالدوین

مترجم حمیدرضا گرشاسبی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 344

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86959 10003022
90,000 81,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آگهی‌ها که در آغاز روزنامه‌ای بودند و سپس رادیویی شدند و اکنون به تلویزیون در سطحی وسیع راه یافته‌اند موضوع این پژوهش‌اند.چگونه می‌توان آگهی تبلیغاتی تلویزیونی ساخت سؤالی است که درون مایۀ اصلی مباحث این کتاب است و هدف از آن نیز پاسخ به همین پرسش است. نخست باید راهبرد ایده را با خلاقیت به وجود آورد. اجرای ایده‌های خلاق که در ذهن ما شکل گرفته‌اند گام بعدی است. کتاب به خواننده می‌آموزد که ایده‌ها چگونه شکل می‌گیرند و فنون تولید و ترکیب عناصر کدام است. تصویر کردن آگهی گام سوم و آخر است. تصویر کردن معمولاً با داستانگویی تصویری همراه است که قانونی و مؤثّر و مقرون به صرفه نیز باید باشد. کتاب پیوست‌هایی دارد که دربارۀ آگهی نقاشی متحرک و رادیو و آگهی‌های واکنش مستقیم نکات سودمندی را دربر دارند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما