loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فضای سایبر 2025: تصمیمات امروز، بستر فردا (هدایت آینده سیاست و الزامات امنیت سایبر)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86979 10003022
6,500 5,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فضای سایبر با سرعت شگفت انگیزی در حال تسخیر فضای زندگی انسان است.
تا قبل از عصر سایبر، هویت انسان بر نژاد قبیله و عرصه جغرافیایی استوار بود و زیست جهان مشهود و نامشهود در مکان و زمان خاص جغرافیایی، فرهنگ را تشکیل می داد.

این اثر، آینده پژوهی فضای سایبر است که مایکروسافت منتشر کرده است.
کتاب حاضر بر اساس تکنیک های آینده پژوهی از قبیل سناریونویسی، برون یابی روندها و بر اسا مدل اقتصاد سنجی، به تصویر سازی فضای سایبر در 2025 بر حسب چگونگی عملکرد بازیگران این فضا پرداخته است.

آینده پژوهی انجام شده به مسائلی فراتر از حوزه تکنیکی فضای سایبر می پردازد و لازمه بهره گیری از فضای سایبر و اجتماعی شدن فرگیر آن را، هم گرایی تلاش های اقتصادی - اجتماعی می داند.

مطالعه این کتاب از دو بعد مناسب است:

اولا نتیجه یک تحقیق علمی در حوزه آینده پژوهی و مبتنی بر مدل های آینده پژوهی اجرا شده و نتایج آن قابل بهره برداری است.

ثانیا از آنت جا که فضای سایبر ذاتا محصول کشور های توسعه یافته است و باید آینده موردنیاز این کشورهارا تامین کند، می تواند موجب شناخت برنامه آن ها و طراحی برنامه ای بر اساس ویژگی های فرهنگی و بومی کشور با تقویت توانمندی ها و حذف آسیب پذیری ها و شکل دهی به اقتدار سایبری شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما