loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عرفان امین: بررسی عرفان و سلوک الی الله در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای

مجموعه بررسی نظام اندیشه های مقام معظم رهبری 1

3.7 (3)

ناشر موسسه جوانان آستان قدس رضوی

نویسنده محمدعلی تولائی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 480

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 87056 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
148,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این مجموعه مبتنی بر نظرات و فرمایشات مقام معظم رهبری و جهت تبیین و تشریح نگاه معظم له به عرفان گرد‌آوری و در سه بخش اصلی تنظیم گردیده است:
بخش اول به تعریف و حقیقت عرفان، شاخه‌ های عرفان، رابطه عرفان و تصوف و مواردی از این قبیل اختصاص یافته است؛ کسانی که تا کنون در این زمینه به مطالعات جدا و یا تحصیلات کافی مبادرت نورزیده ‌اند، از رهگذر این مقدمه، با آمادگی ذهنی قابل قبولی پذیرای فرمایشات مقام معظم رهبری در قسمت‌ های دیگر خواهند شد.

بخش دوم درصدد است تا با بررسی نقطه نظر حضرت آیت الله خامنه ‌ای پیرامون عارفان بزرگ، جهت‌ گیری غلیظ عرفانی معظم له را به تصویر کشیده و خطوط عرفان ناب اسلامی را برای مخاطبان خود از زبان رهبر فرزانه انقلاب ترسیم نماید.

پایان بخش دوم جهت تکمیل، به گوشه ‌ای از روابط مقام معظم رهبری با پرچمداران عرفان در دوران معاصر اشاره شده و سعی شده است که از دل مطالب مستند و قابل اعتماد، بخشی از ارتباط گسترده حضرت آیت الله خامنه‌ ای با اهل معنا بیان شود.

بخش سوم کتاب به تبیین اندیشه ‌های عرفانی مقام معظم رهبری اختصاص یافته و تلاش شده است تا از رهگذر نقل تصریحات و یا تحلیل تلویحات معظم له، نگاه حضرت آیت الله خامنه ‌ای به مسائل و دغدغه ‌های اصلی عرفان نظری و عملی تبیین شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مرتضی کریمی

سلام، کاش این کتاب رو موجود میکردین

3 خرداد 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما