loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چکیده نشست ‌ها و کرسی ‌های پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی تا سال 1396

ناشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

نویسنده پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 536

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 87142 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پژوهشکدۀ فلسفه و کلام اسلامی در بیش از دو دهه از فعالیت خود در راستای معرفی و تبیین آموزه‌های نظری اسلام، تعمیق و تحکیم باورهای دینی، بازشناسی و توانمندسازی میراث فلسفی و کلامی و در‌نهایت ترسیم مبانی عقلی و چارچوب‌های تحلیلی حوزۀ اخلاق گام‌های مهمی برداشته است. از‌این‌رو بازنگریِ اندیشه‌های فلسفی و کلامی و بسط و توسعه این میراث قویم و ماندگار از یک ‌سو و پایش چالش‌ها، مسائل و نیازهای معرفتی جامعۀ کنونی را از سوی دیگر وجهۀ همت خود ساخته است.
این پژوهشکده علاوه بر تألیف بیش از صد کتاب و مدیریت کلان‌پروژه‌ های تأثیر‌گذار، بخشی از همت خود را صرف برگزاری کرسی ‌های نظریه‌پردازی و نشست‌ های علمی کرده است تا ضمن ورود به عرصه‌های جدید، مدخلی به سوی نظریه ‌پردازی و برگزاری کرسی‌ های تخصصی بگشاید و با ایجاد نشاط علمی در کاوش و جستارگشایی موضوعات نوین، رفع شبهات اعتقادی و بارور‌ساختن شاخه‌های جدید علمی پیش‌قدم باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما