loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لذت سادگی: خاطرات اکران های جشنواره مردمی فیلم عمار

به ضمیمه تحلیلی از سعید مستغائی

ناشر راه یار

گردآورنده کتاب بهرام سلیمان زاده حسنلوئی | رسول احمدی | علی عربی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 232

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 87283 10003022
27,000 24,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جشنواره عمار حاصل به هم رسیدن توان ها و فرصت هایی بود که خیلی قبل تر هم وجود داشت. اما کسی آنها را نمی دید و به کار نمی گرفت. برای شناخت بهتر زمینه های شکل گیری و ابعاد و ویزگی های این حرکت، قبل از انکه ذهن های چهارچوب بندی شده، به تفسیر غلط و کلیشه ای آن بپردازند، باید آن را با ماجراهای خودش ثبت و عرضه کرد.

«اکران کننده های عمار» که تعداشدان بعد از ده دوره برگزاری، به چند هزار نفر رسیده و «اکران های مردمی» که عددش بسیار زیاد است، مهم ترین بخش و وجه تمایز جشنواره عمار با چهارچوب های رسمی و رایج سینماست.

«لذت سادگی» تلاشی است برای نشان دادن این بخش از جشنواره، با روایت ماجراهایی که از همین اکران ها، توسط خود اکران کنندگان بیان می شود. ماجراهایی که اغلب از مدرسه ای در یک روستا یا مسجد محله ای در یک شهر بدون سینما شروع می شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما