loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انسان معاصر و پرسمان دین (دوره دو جلدی)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده عبدالرحیم گواهی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 1724

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 87297 10003022
1,000,000 900,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در سال ‌های اخیر، پیشرفت‌ بشر در حوزه علم و فناوری و رشد و توسعه فزاینده‌ فضای مجازی و قابلیت انتقال سریع اطلاعات، اعم از درست و نادرست چشمگیر بوده و باعث القای بسیاری از شبهات، تردیدها، اتهامات، و ابهامات ناروا شده است. خصومت بخشی از غرب و در رأس آن آمریکا و اسرائیل، سبب شده است پروژه اسلام‌ هراسی و اسلام ‌ستیزی، و به‌خصوص شیعه ‌ستیزی را پیش ببرند و سردمداران بعضی کشور های عربی، نیز به این روند کمک کرده‌اند؛ ازاین‌رو، دین و دین‌داری، اسلام، قرآن، پیامبر و ائمه و اهل بیت عصمت و طهارت در کانون هجمه و انتقاد و چالش دوستان نادان و دشمنان دانا قرار گرفته‌اند.

در این اثر، جمعی از شاگردان استاد علامه، شادروان محمدتقی جعفری(ره) به 500 پرسش و شبهه و ایراد دوستان روشنفکر دانشگاهی، اعم از استاد و دانشجو که در چند سال اخیر به این مرکز رسیده است، پاسخ داده‌اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما