loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی مدیریتی و حقوقی قانون نحوه برگزاری مناقصات دولتی

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده حسن نوروزی | نعمت مهدوی راد

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 448

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 87307 10003022
67,000 60,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اواخر دهه هشتاد میلادی رویکرد مدیریت دولتی نوین به عنوان آنتیتز، در برابر تز مدیریت دولتی کلاسیک قرار گرفت و با انتقاد به این وضعیت که بوروکراسی بخش دولتی بیشتر توانایی خود را مصروف مسائل عملیاتی نموده تا مسائل راهبردی؛ کاستن از دامنه فعالیتهای دولت را با تأکید بر برونسپاری امور تصدیگری و تمرکز بر امور راهبردی پیشنهاد کرد. بدین ترتیب با ظهور و بروز مدیریت دولتی نوین برونسپاری و پیمانکاری بخش عمومی بیش از پیش گسترش پیدا کرد و مناقصه برای سازمان های دولتی به عنوان یک فعالیت اصلی الزامی گردید. با این توصیف کشور جمهوری اسلامی ایران برای اجرایینمودن برنامه های درازمدت و رسیدن به جایگاه مناسب در منطقه و جهان براساس سند چشمانداز1404 نیاز به ایجاد زیرساخت های عمرانی متعدد دارد که با برگزاری مناقصات و انعقاد قراردادهای پیمانکاری امکانپذیر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما