loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خواص انقلاب در لحظه های حساس 2

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

نویسنده سعید میرزایی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 272

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

در جریان اتفاقات سال ‌های 78 و 88 و بعد از آن، رهبر معظم انقلاب اسلامی مکرر از خواص انقلاب و ضرورت ‌ها و بایسته ‌های مربوط به آنان سخن گفتند و از مردود شدن بعضی از خواص در جلسه امتحان یعنی رخدادها و وقایع این سال‌ ها، خبر دادند.

در این ‌کتاب، چهار تن از شخصیت ‌های انقلاب مورد بررسی قرار گرفته و علاوه بر زندگینامه آنان، لحظه ‌های حساس فراروی هر یک از آنان و موضعگیری و اقدامات آنان در این لحظه‌ ها، مطرح و تدوین شده است. این شخصیت‌ ها عبارت ‌اند از: سید محمد موسوی خوئینی ‌ها، سید محمد خاتمی، آیت‌ الله مهدوی ‌کنی و آیت‌ الله محمد جنتی.

تبیین عملکرد و عاقبت این خواص علاوه بر بازخوانی تاریخ انقلاب و وقایع و رخدادهای حساس آن، در شناخت شخصیت‌ ها و چرایی مردود شدن یا قبول شدن آنها در جریان مسائل انقلاب، مایه بصیرت بوده و دارای درس‌ ها و عبرت ‌های فراوان است که جامعه بخصوص جوانان در گام دوم انقلاب به آن شدیداً احتیاج دارند.

در بخشی از مقدمه این کتاب می ‌خوانیم:

«بیشترین بار امانت سبک زندگی ایمانی، اعتقادات و استقامت یک ملت، بدوش آگاهان و زبدگان و زمامداران آن ملت است. هر گاه اینان با بصیرت، پاکدست، مؤمن، امانتدار، با استقامت و مدبّر بوده‌ اند تحولات آن ملت، به جهت مثبت حرکت کرده و سازنده و پیش‌ برنده و عزّت ‌بخش خواهد بود و بالعکس، اگر فاقد این خصوصیات باشند، در تنزّل و عقب ‌ماندگی و فساد جامعه تأثیرگذار خواهند بود. با توجه به این نقش است که دشمنان نظام دینی جمهوری اسلامی، عمده هدف و آماج توطئه ‌های خود را متوجه خواص جامعه می ‌کنند تا ذهن و محاسبات آنها را عوض کرده و از این طریق مردم را به سمت خواسته ‌های خود سوق دهند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما