loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ذخیره المعاد (دوره سه جلدی)

ناشر دلیل ما

نویسنده سید اسماعیل میرجعفری اردکانی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 2119

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 87523 10003022
1,200,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «ذخیرة المعاد» نثری دلنشین و روان دارد و مشحون از آیات و روایات و اشعار فارسی و عربی است، و گاهی نیز به نکته های ظریف اخلاقی توجه می نماید. این کتاب از یک دیباچه، بیست و هفت مقدمه و صد و پنجاه و شش مجلس گرد آمده و مولف بر این نکته تاکید دارد که نظم و سیاق ملحوظ شده در این کتاب ، تازه و بدیع می باشد، به گونه ای که تمام ظرایف فن روضه خوانی از کیفیت مطالب تا زمان و ترتیب مجالس و اقتضای حال ذاکرین و مستمعین، همگی را مد نظر داشته است.

◀️ مجالس ذخیرة المعاد از لحاظ سیر تاریخی رویدادهای واقعه کربلا، کاملا به هم پیوسته است و هر مجلسی با روایت رخدادها شروع گردیده، گفته ها و شنیده ها و نقل های مرتبط با هر واقعه ای در ضمن با اشاره به منبع و ماخذ آن بیان شده، و در پایان به ذکر مصیبت و یا به شرح روایاتی که (به قول مولف) مُبکی است پرداخته می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما