loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راه راست: گفت و گوهایی درباره اسلام و تشیع

3 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 87618 10003022
30,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر پاسخ‌گوی چهار سؤال اصلی («چرا دین؟»، «چرا یک دین؟»، «چرا اسلام؟» و «چرا تشیع؟») است. در این کتاب، با سه نفر مصاحبه شده است: نفر اول سهیل اسعد است. ایشان اهل آرژانتین و از پدر و مادری لبنانیالاصل متولد شده است. اسعد تا جوانی در آرژانتین بزرگ شده است و سپس برای خواندن دروس حوزوی و دانشگاهی راهی لبنان و ایران میشود و بیش از یک دهه است که بخشی از سال را در ایران زندگی میکند. وی شش ماه از سال در قم تحصیل می‌کند و شش ماه دیگر را در 25 کشور دنیا فعالیت فرهنگی دارد. در بخش چرا دین و چرا اسلام، به گفت‌و‌گو با ایشان پرداخته شده است.

دومین نفر عبدالکریم پاز است که در آرژانتین در یک خانواده مسیحی به دنیا آمده است. او تحصیلات دانشگاهی را در رشته فلسفه غرب به پایان برد. وی سرانجام مسلمان شده و برای ادامه تحصیلات وارد ایران میشود. در بخش چرا یک دین، به گفت‌و‌گو با ایشان پرداخته شده است.

نفر سوم عبدالباقی قرنه از کشور الجزایر است که ابتدا سنّی و از نویسندگان و پژوهشگران بزرگ اهل‌سنّت بوده و بعدها مذهبش را تغییر داد و شیعه شد. وی تألیفات متعددی در دفاع از مکتب شیعه دارد و بخش چرا تشیع، حاصل مصاحبه با ایشان است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما