loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شفاعت

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده سید حسن طاهری خرم آبادی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 188

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 87672 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

باورهای شیعی آموزه هایی ناب از اسلام محمدی(ص) است که به وسیله ائمه معصومین(ع) تبیین شده است و تفسیری رسا از قرآن کریم و رفتار و گفتار پیامبر گرامی اسلام(ص) است که آدمی را به سوی سعادت و کمال سوق میدهد.
اما در طول تاریخ، پاره ای از فرقه ها یا کج فهمان به این تبیین و تفسیرها خرده گرفته و جاهلانه بر عقاید شیعه، طعن زده اند. از این رو عالمان شیعه با دستمایه هایی قوی از قرآن، روایت، تاریخ و دیگر علوم نقلی و عقلی، به وظیفه مرزبانی از حریم عقاید ناب اسلامی برآمده اند و آثار بدیع و عمیقی نگاشته اند.
مجموعه حاضر نیز در راستای همین مرزبانی است که به قلم آیة اللَّه سید حسن طاهری خرم آبادی نگاشته و در پنج جلد تدوین شده است: 1- توحید و زیارت 2- تحریف ناپذیری قرآن 3- دعا و توسل 4 - تبرک و زیارت قبور 5- شفاعت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما