loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از تبار شریفان

یادنامه حضرت آیت الله المعظم حاج شیخ غلامعلی حاج شریفی خوانساری (قدس سره)

5 (1)

ناشر میراث ماندگار

نویسنده حمیدرضا میرمحمدی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 1424

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب که با تدوین حمیدرضا میرمحمّدی توسّط انتشارات «میراث ماندگار» قم به چاپ رسیده است، از زبان و بیان و قلم بیش از 100 نفر از علما و مجتهدان، محقّقان و نویسندگان، دانشوران و فرهیختگان، و اساتید حوزه و دانشگاه از داخل و خارج کشور نگاهی به زندگانی آن عالم عامل داشته و دربردارنده نمونه‌ ای از سخنان آن مرحوم، 90 صفحه اسناد منتشر نشده، و 190 صفحه تصویر است.
او در 27 رمضان 1345 قمری در خانواده ‌ای روحانی متولّد شد، در 8 سالگی با وجود فراق پدر تحصیلات جدید را همزمان با تحصیل علوم دینی ادامه داد در سال 1321 شمسی وارد حوزه علمیّه قم شد و از محضر مراجع بزرگی مانند حضرات آیات عظام حاج سیّد حسین بروجردی، حاج سیّد محمّدتقی خوانساری و حاج سیّد احمد خوانساری کسب دانش کرد و به تعلیم و تربیت شاگردان نامداری پرداخت.

وی سرانجام در 7 آبان 1396 شمسی دار فانی را وداع گفت و در قبری که 30 سال پیش از آن در کنار قبر والده مکرّمه اش در قبرستان شرقی خوانسار آماده کرده بود دفن شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما