loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرمه سعادت 83: امنیت بانوان از دیدگاه آیات و روایات

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

امنیت فی نفسه یکی از اساسی ترین نیاز های جامعه بشری و همچنین عامل مهمی جهت رشد و توسعه فرهنگی، علمی، اقتصادی و سیاسی می باشد. از آنجا که قرآن کریم به عنوان قانون اساسی دین اسلام و نیز بهترین نسخه شفابخش آلام روحی و جسمی انسان ها در برگیرنده تمامی نیاز های دنیوی و اخروی و فردی و اجتماعی انسان ها می باشد، نسبت به امنیت نیز توجه ویژه ای داشته و در آیات و روایت بسیاری اهمیت این موضوع را بیان می کند.

زنان برای برخورداری از زندگی سالم و حضورفعال در جامعه نیازمند اطمینان و امنیت هستند. دین اسلام برای این امینیت ارزش زیادی قائل شده چرا که بدون امنیت امید و تعالی و پیشرفت در عرصه های مختلف زندگی فراهم نخواهد شد. در جامعه امروزی به دلیل فعالیت های زنان در عرصه های مختلف زنان با اسیب ها و مشکلاتی مواجه هستند و روز به روز در بین آنان در حال رشد است. با ایجاد ارامش در زنان آرامش و تحکیم خانواده و جامعه سالم از مهمتری فواید ان است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما