loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های قرآنی (دوره هشت جلدی)

5 (1)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

جلد1 : در این کتاب به موضوع آغاز خلقت و خلق حضرت آدم و حوا و جن و شیطان پرداخته است. سپس به داتسان جانشین اول حضرت آدم یعنی حضرت شیث و سپس حضرت ادریس علیهم السلام می پردازد.

جلد2 : در این کتاب به داستان پیامبران بزرگ الهی همچون حضرت نوح ، حضرت ابراهیم، حضرت اسماعیل، حضرت لوط، حضرت هود و حضرت صالح علیهم السلام می پردازد.

جلد3 : در این کتاب با داستان پیامبران بزرگ الهی چون حضرت اسحاق، حضرت یعقوب، حضرت یوسف، حضرت ایوب، حضرت ذوالکفل و حضرت شعیب علیهم السلام آشنا می شویم.

جلد4 : در این کتاب با داستان حضرت موسی علیه السلام، گوساله سامری، فرعون و آسیه، حضرت خضر علیه السلام، گاو بنی اسرائیل، گنج قارون و داستان هامان آشنا می شویم.

جلد5 : در این کتاب به داستان های زیر می پردازد: ذوالقرنین، طالوت و جالوت، حضرت داوود علیه السلام، اصحاب سبت، حضرت سلیمان علیه السلام، بلقیس ملکه سبا، هاروت و ماروت، اصحاب رس و حضرت یونس علیه السلام

جلد6 : در این کتاب به داستان پیامبران و بزرگان آسمانی زیر می پردازد: حضرات الیاس، یسع، عزیر، زکریا، یحیی، مریم و حضرت عیسی علیهم السلام. همچنین داستان اصحاب رقیم، کهف، اخدود، فیل و قوم تبع در این کتاب مورد بررسی قرار می گیرد.

جلد7 : در این کتاب به زندگانی پر از نور و برکت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله می پردازد و زندگی ایشان را از بدو تولد مورد بررسی قرار داده و به وقایع گوناگون زندگی ایشان می پردازد.

جلد8 : در این کتاب به بیان دوران اخر الزمان از زمان حضرت رسول تا کنون می پردازد و به دسیسه ها و دمشنی های صورت گرفته از آن زمان تا کنون و در آخر کار به صفات آخرین مصلح بشر می پردازد
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما