loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تربیت توحیدی با روضه های حسینی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 87809 10003022
94,000 84,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در میان رویدادهای قرون نخستین اسلام، واقعه عاشورا مهم‌ترین و تأثیرگذارترین رخداد به شمار می‌آید.

سیره امام حسین (ع) در جریان این نهضت عظیم که در نوع خود یک انقلاب تربیتی منحصر به فرد است می‌تواند الگویی جامع در جهت تدوین منشور تربیت توحیدی باشد. با شرکت در محافل روضه‌خوانی امام حسین (ع) می‌توان به بخش اعظم این منشور دست یافت.

روضه‌ی امام حسین(ع) و آموزه‌های تربیت فردیِ منبعث از آن علاوه بر سازندگی‌های تربیتی برای سوگوار، موجب اجر و پاداش الهی در آخرت و بهره‌مندی از شفاعت اباعبدالله‌الحسین(ع) می‌گردد.
نگاه تربیت فردی در کلام شیعی، هدایت و رشد انسان‌ها بر مبنای ولایت (محبت) و آن‌ ارزش‌هایی ا‌ست که تحقق آن‌ها زمینه‌ساز دستیابی به هدف غایی تربیت توحیدی یعنی قرب الهی خواهد بود. اولوالالباب بودن، صبر و استقامت، خانواده‌دوستی، بصیرت و ولایت‌مداری، وفاداری و عزت‌مداری؛ از جمله آموزه‌های تربیت دینی تجلی یافته در سیره امام حسین(ع)، اهل‌بیت و اصحاب ایشان است که صورت‌های مختلف از یک بینش توحیدی و تجلی نگاه آن‌جهانی‌ست که عینیت پیدا کرده است؛ و مبین نقش تربیت توحیدی در سازندگی درونی انسان‌ هاست.

کتاب حاضر به تشریح و تببین شیوه تربیتی توحیدی با بهره‌گیری از مجالس سازنده روضه‌های حسینی پرداخته است و اموزه‌های تربیتی فردی و جمعی ان را برشمرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما