loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سقوط نخست وزیر: روایتی از استحاله میرحسین موسوی از دهه شصت تا دهه هشتاد

پژوهه تاریخی - 6

ناشر دیدمان

نویسنده جمعی از نویسندگان

با همکاری اندیشکده برهان

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 103

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 87879 10003022
155,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سقوط نخست وزیر روایتی از استحاله میرحسین موسوی از دهه شصت تا دهه هشتاد به همت جمعی از نویسندگان از انتشارات دیدمان منتشر شده است.
اثر حاضر با نگاهی تطبیقی، مقاطعی خاص از زندگی «میرحسین موسوی» را به بررسی نشسته است.موسوی نخست وزیر سال‌های اول انقلاب، که هنوز خود را نخست وزیر دوران امام می‌نامد؛ دو دهه از عرصۀ سیاسی کشور غایب بود و در آن دوران در مقابل حوادث و اتفاقات مهم، سکوت اختیار کرد. او که بعد از فتنۀ 88، در مقابل اعدام 5 عضو یک گروه تروریستی پیام می‌دهد و روش نظام را تخطئه می‌کند، در مقابل حوادث مهمی مانند قتل‌های زنجیره‌ای، حادثۀ 18 تیر، مواضع نشریات زنجیره‌ای و حتی توقیف آن‌ها و… سکوت کرد و هیچ واکنشی از خود نشان نداد. این سکوت 20 ساله تنها ابهام موجود در مورد شخصیت موسوی نیست. چگونگی ظهور او در عرصۀ قدرت، در اوایل انقلاب و مواضع و اقدامات وی در آن زمان نیز هنوز، در پرده‌ای از ابهام قرار دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما