loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روش ها و ابزارهای نوین در مطالعات زبانی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 87932 10003022
150,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هدف اصلی کتاب روش ‌ها و ابزار های نوین در مطالعات زبانی آشنا کردن دانشجویان و محققان با روش‌های مطالعاتی آزمایشگاهی از جمله طراحی آزمایش و آشنایی با پارادایم‌های اصلی آزمایشگاهی (الگوی فراگیر) شامل تصمیم ‌گیری واژگانی، آماده ‌سازی معنایی و نحوی، و خواندن خودگام است. از ابزارهای نوین و پارادایم‌ها میتوان در مطالعات مربوط به درک زبان گفتار، مطالعات مربوط به خواندن، تولید زبان، بازشناسی واژه، بررسی نواحی درگیر در حین انجام فعالیت‌های زبانی، پردازش زبان در گویشوران دوزبانه، یادگیری زبان دوم، اکتساب زبان و مطالعات مربوط به زبان‌پریشی استفاده کرد. مطالعه این کتاب علاوه بر دانشجویان به علاقه‌مندان و متخصصان علوم شناختی توصیه می‌شود.

کتاب حاضر، برای دانشجویان رشته‌‌‌‌های علوم شناختی ـ زبان‌شناسی در مقطع دکتری به ‌‌‌‌عنوان منبع اصلی در دروس «روش‌های پژوهش در علوم شناختی زبان» و «علوم اعصاب شناختی زبان» تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما