loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آن سوی میز (خاطرات سیاستمداران آمریکایی از تعامل و تقابل با ایران)

هیلاری کلینتون | جان کری | وندی شرمن | نیکی هیلی | ویلیام برنز | سوزان رایس | جان بولتون

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 87983 10003022
185,000 166,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خاطره ‌نویسی در فرهنگ سیاسی آمریکا فعالیتی جاافتاده است و بیشتر سیاستمداران این کشور پس از پایان مسئولیت دست به خاطره ‌نگاری می ‌زنند. این خاطره‌ ها فرصتی است تا تصویری قهرمانانه و در عین ‌حال دوستانه و متعهد از خود بسازند. کتاب آن سوی میز خاطرات سیاستمداران آمریکایی از تعامل و تقابل با ایران است.

آنچه در کتاب «آن سوی میز» توسط مهدی خانعلی زاده و سید وحید نبوی زاده نمازی ترجمه و گردآوری شده، بخش‌ هایی است از خاطرات هفت نفر (هیلاری کلینتون، جان کری، وندی شرمن، نیکی هیلی، ویلیام برنز، سوزان رایس، جان بولتون) از سیاستمداران ارشد آمریکایی که در دهه اخیر فعال و با پرونده ایران درگیر بوده‌ اند.

سیاستمدارانی که بخش مهمی از خاطره ‌های کاری ‌شان به ایران ربط مستقیم داشته است و از پشت ‌پرده سیاست ها و تحلیل‌ ها گفته ‌اند و با جزئیاتی خواندنی از روابط، گفت‌وگوها و مذاکرات نوشته ‌اند. کتاب آن سوی میز (خاطرات سیاستمداران آمریکایی از تعامل و تقابل با ایران) در انتشارات کتابستان معرفت به چاپ رسیده است.

سلطان عمان استعداد زیادی در رفتارهای دراماتیک داشت. برای صرف ناهاری دست و دلبازانه در قصری که خودش در مسقط پایتخت عمان (در نزدیکی شبه جزیره عربستان) طراحی کرده بود، نشسته بودیم. نوای آشنای مارش «ناقوس آزادی» جان فیلیپ سوسا را شنیدم. سلطان قابوس، در یک عبای بلند با خنجر مخصوص مراسم روی کمرش و دستاری رنگارنگ بر سرش خندید و به بالا نگاه کرد. روی بالکن بالای سر ما که بخشی از آن را صفحه ای پوشانده بود، بخشی از ارکستر سمفونیک سلطنتی عمان حضور داشتند. این رفتار عادی از رهبری زیرک و بزرگ منش بود که روابطش را با ایالات متحده ارج می نهاد و درعین حال عاشق موسیقی بود و از تمام قدرتش برای مدرن کردن کشور در چهار دهه سلطنتش استفاده کرده بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علیرضا محمدزاده

پیشنهاد میشه حتما بخونید.

17 اردیبهشت 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما