loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بیداری اسلامی

گزاره شناسی بیداری اسلامی در بیانات امام خامنه ای (مد ظله العالی)

ناشر ساطع

تحقیق و تنظیم کتاب محمدحسن رضایی

تعداد صفحات : 120

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در قسمتی از این کتاب این چنین آمده است:

امروز دنیا در زیر بار سنگین تحمیلات ناشی از تمدن مادی به ستوه آمده است و دنبال راه نجاتی میگردد. آنچه که شما امروز از بیداری اسلامی در برخی از کشورهای اسلامی مثل مصر و تونس ملاحظه میکنید، یک نشانه و نمونه ای از به ستوه آمدگی بشریت است. وقتی شیاطین بر زندگی مردم غالب میشوند - که شیاطین انس از شیاطین جن خطرناک ترند - مستکبران عالم که در زندگی اجتماعی مردم، زندگی خصوصی مردم، در اقتصاد مردم، در فهم و بینش مردم دخالت میکنند و آنها را به راه های بیراهه میکشانند، زندگی فضای تاریک پیدا میکند و این فضای سنگین و تاریک با فطرت انسانها ناسازگار است و بالاخره فطرت انسان بیدار میشود؛ این آن چیزی است که امروز دارد در دنیا اتفاق می افتد. (بیانات در دیدار مسئولان نظام درروز میلاد پیامبر(ص) 2/12/1389)

کتاب بیداری اسلامی در شش فصل با عناوین؛ ضرورت های بیداری اسلامی، عوامل پیدایش بیداری اسلامی، شاخصه ها و مولفه های بیداری اسلامی ، وظایف، راهکارها و فرصت های بیداری اسلامی، آسیب ها و تهدید های بیداری اسلامی و تحقق بیداری اسلامی توسط محمد حسن رضایی جمع آوری و تنظیم شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما