loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فین تک در آلمان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 88137 10003022
95,000 85,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فین ‌تک صنعتی بسیار پویا و پرسرعت است که مدلهای کسب و کار متعددی در آن یافت میشود. آلمان صاحب بزرگ‌ ترین بازار فین ‌تک در اروپاست.
پژوهش حاضر بر بخش ‌هایی با موضوعات تأمین مالی و مدیریت دارایی ها، از جمله وام دهی جمعی، سرمایه گذاری جمعی، داد و ستد اجتماعی و ربات های مشاور سرمایه گذاری، تمرکز بیشتری داشته است.
این کتاب بر اساس پژوهشی به سفارش وزارت فدرال مالی آلمان نوشته شده و در آن برای اولین بار به واکاوی جامع صنعت فین ‌تک آلمان پرداخته شده است. برای همین منظور، اندازه بازار این صنعت در سالیان 2007 تا 2015 و همچنین پیش بینی تفصیلی 9 بخش فین‌ تک آلمان برای سالهای 2020، 2025 و 2035 بررسی شده است.
در این کتاب، تصویری جامع از جریان ها و پیشران های مؤثر در گذشته فناوری مالی در آلمان و همچنین بررسی محرک ها و موانع پیشروی این صنعت در آینده ارائه شده است.
علاوه بر آن نیز در پیش بینی وضعیت آتی کسب و کارهای پرداخت، فصلی جامع با موضوع جایگاه فین ‌تک آلمان در عرصه بین الملل و همچنین فصلی در مورد پژوهش های علمی مرتبط با فناوری مالی مباحثی را مطرح کرده ایم.
استفاده حجم بالای شهروندان آلمانی از سیستم های مستقل مدیریت مالی و اندازه بسیار بزرگ بازارهای تامین مالی (چندهزار میلیارد یورو) و پیشرو بودن بریتانیا در این بازار از مهم ترین بررسی هایی است که متوجه این پژوهش بوده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما