loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راز مثل های ما: راز مثل های فارسی برای نوجوانان

5 (1)

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده محمد میرکیانی

تصویرگر محمدحسین صلواتیان

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 304

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 88259 10003022
100,000 95,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

زبان شیرین فارسی پر از مثل‌های دلپذیر و خواندنی است. بعضی از مثل‌های فارسی قصه دارند. بعضی از مثل‌ها هم «راز» دارند. شاید قصه‌ی بعضی از مثل‌ها را خوانده یا شنیده باشید؛ ولی راز مثل‌ها را کمتر شنیده و خوانده‌اید، شاید هم تا به حال نشنیده‌باشید.
در کتاب راز مثل‌های ما، شما راز صدها مثل فارسی را می‌خوانید. این رازها آن قدر شیرین و خواندنی هستند که هرگز آن‌ها را فراموش نخواهیدکرد.راز مثل‌های فارسی فقط شیرین و خواندنی نیستند بلکه لبریز از دانستنی‌ها هستند.
در کتاب راز مثل‌ها شما را با ناگفته‌هایی از زندگی، تاریخ و آداب و رسوم مردم ایران بزرگ آشنا می‌کنیم در پایان خواهید دید که این راز‌ها چگونه تا امروز پنهان مانده‌اند. این راز‌های شیرین را بخوانید و به دیگران هم بگویید.
راز مثل های ما نوشته محمد میرکیانی است و با تصویرگری محمدحسین صلواتیان در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما