loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسرائیل، ادامه یا خاتمه: واکاوی گسست های درونی بحران زا در رژیم صهیونیستی

ناشر موسسه مطالعات اندیشه سازان نور

نویسنده محمد پاکدامن

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 270

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

موسسه مطالعات راهبردی اندیشه سازان نور از سال 1998 تاکنون، فعالیت خود را در زمینه ‌های مختلف آغاز کرده است. تحلیل تحولات منطقه و جهان، آینده پژوهی و تدوین و اجرای پژوهش‌ های راهبردی و کلان از مهم ‌ترین حوزه ‌های فعالیت این موسسه تا حال حاضر بوده است. حاصل این فعالیت، تولید بیش از 1000 مقاله و کتاب پژوهشی است.

کتاب «اسرائیل، ادامه یا خاتمه» با این داعیه که با استناد به منابع مرتبط با خود رژیم صهیونیستی می‌ خواهد یک کار دقیق علمی برای شناخت گسست‌ های درونی این رژیم انجـام دهـد، وارد موضـوع شده است. ضرورت شناخت رژیم صهیونیستی به ‌عنوان تهدید وجودی جمهوری اسلامی ایران امری ضروری است. این شناخت باید همه‌ جانبه باشد و سیاست خارجی و داخلی این رژیم را پوشش دهد.
یکی از مشکلاتی که پژوهش و شناخت رژیم صهیونیستی را برای دانشجویان، تصـمیم ‌سـازان نظـامی و امنیتی و حتی مردم جامعه ما دشوار کرده است کمبود و یا حتی نبـود منـابع قابـل اعتمـاد، بـه روز و کاربردی درباره این رژیم و مسائل آن است و این در حالی است کـه رژیم اشـغالگر قـدس، اولـین و نزدیکتـرین دشمن انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران اسـت و بـدون شـناخت دقیـق آن، تـامین امنیـت جهان اسلام، منطقه غرب آسیا و جمهوری اسلامی در برابر این غده سرطانی ممکن نخواهد بود.

کتاب «اسرائیل، ادامه یا خاتمه» سعی دارد اطلاعات دقیق و کاربردی‌ ای در اختیار خوانندگان قرار دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما