loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

احکام عمره مفرده

ناشر موسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا (س)

نویسنده حسین مظاهری

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 288

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

از آنجا که امروزه استقبال عمومی مسلمانان و به ویژه شیعیان نسبت به انجام عمره مفرده گسترش یافته است، زمینه سازی برای انجام هر چه بهتر و صحیح‌ تر این عمل با فضیلت، ضروری به نظر می‌ رسد. توجه به این نکته و درخواست‌ های متعدّد مؤمنین و مقلّدین مرجع عالیقدر حضرت آیت ‌الله العظمی مظاهری «مدّظلّه‌ العالی»، مؤسّسه فرهنگی مطالعاتی الزّهرا را بر آن داشت تا با کسب اجازه از محضر معظّم له، مسائل و فتاوای مربوط به عمره مفرده را از مناسک حجّ ایشان، مجزّا ساخته و همراه با اسرار عمره مفرده و آداب و مستحبّات زیارت مکّه مکرمّه و مدینه منوّره، به شکل حاضر منتشر نماید.

برخورداری از نثری روان و بی ‌پیرایه و نیز پرهیز از به کار بردن اصطلاحات مشکل فقهی، از ویژگی ‌های این کتاب است. همچنین عاری بودن فتاوا از «احتیاط»، «احتیاط واجب» و «احتیاط مستحبّ»، ویژگی دیگری است که موجب شفّافیّت مسائل برای مقلّدین محترم شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما