loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حدیث بابا

روایت مستند زندگی شهید علی تورانلو

ناشر مرکز مطالعات پژوهشی 27 بعثت (نشر 27)

نویسنده فاطمه وفایی زاده

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 184

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 88360 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه «بیست‌ و‌ هفتی‌ها» مدتی است بر اساس ذائقه مخاطبان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی و در قالب زندگینامه مستند و داستانی به همت گروه ادبیات دفاع مقدس نشر 27 تولید می‌شود.
کتاب «حدیث بابا»، بیست‌وهشتمین اثر در این زمینه بوده و روایت مستندی از زندگی شهید علی تورانلو نوشته فاطمه وفایی‌زاده را دربرمی‌گیرد.

«حدیث بابا» دربرگیرنده پنج فصل اصلی با عناوین «فصل اول: شهادت»، «فصل دوم: شروع زندگی»، «فصل سوم: دوباره تهران»، «فصل چهارم: درگیری‌های داخلی» و «فصل پنجم: جنگ» است. حسن ختام این کتاب عکس‌هایی از شهید تورانلو است.

در فصل اول این کتاب، مخاطب با عناوینی مانند درخواست اعزام به جبهه، عملیات خیبر، اعزام، طلائیه و تولد علی مواجه است.
فصل دوم که «شروع زندگی» است به تولد علی، سفر کربلا، دوران کودکی، مدرسه، دوره نوجوانی، اتاق زیرپله در تهران و دوران سربازی اختصاص یافته است. فعالیت‌های مبارزاتی، انقلاب، جهاد سازندگی، سپاه و حفاظت از بیت امام عناوین دیگری از این کتاب را شامل می‌شود. فصل چهارم هم به موضوعاتی مانند جنگ در کوهستان‌های غرب، دوباره سردشت، خواستگاری، عقد علی و مریم، دوران نامزدی، دیدار امام و خواستگاری رسمی پرداخته است.

فصل پایانی کتاب با عنوان «جنگ» به عناوینی مانند عملیات فتح‌المبین، شروع عملیات فتح‌المبین، مجروحیت، عملیات بیت‌ المقدس، مأموریت سوریه، عملیات رمضان، شروع مرحله سوم عملیات رمضان، مجروحیت پای چپ، عروسی، عملیات مسلم‌بن‌عقیل 9 مهر تا 15 مهر 61، شروع مأموریت برای عملیات والفجر مقدماتی، عملیات والفجر مقدماتی، مجروحیت از ناحیه سینه، دوران بارداری مریم، شهادت، سال‌های انتظار، بازگشت آزاده‌ها، ازدواج مریم و بازگشت اختصاص دارد. بعد از سیزده سال، پیکر شهید علی تورانلو در عملیات تفحص پیدا شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما