loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مردی که امضاء نکرد (این چنین با حافظ اسد آشنا شدم)

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 88364 10003022
152,000 136,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مردی که امضا نکرد (این‌چنین با حافظ اسد آشنا شدم)، متن مکتوب یک مجموعه مستند از تولیدات شبکه المیادین لبنان است که سال 2018 در 12 قسمت تولید و پخش شد و بازه زمانی 40 سال از تاریخ معاصر سوریه را دربرمی‌گرفت.

یکی از موضوعات محوری این‌ مستند، منازعات اسرائیل و اعراب و روز نکبت فلسطین است.

تهیه‌کنندگان و نویسندگان این ‌مستند در پی روشنگری‌ درباره پشت‌پرده اتفاقات آن‌دوره و نقش حافظ اسد رئیس‌جمهور پیشین سوریه در مذاکرات با آمریکا و غربی‌ها برای بازگرداندن بلندی‌های جولان در مقابل صلح بودند. اولین ‌مطلب این‌کتاب نوشته امیل جمیل لحود، رئیس‌جمهور سابق لبنان است که با عنوان «این‌چنین با حافظ اسد آشنا شدم» چاپ شده و در حکم پیشگفتار اثر است.

«گفتگوی مستند با دکتر بثنیه شعبان» و «درباره این اثر» دوعنوان دیگری هستند که در بخش اول این‌ کتاب یعنی «این‌چنین با حافظ اسد آشنا شدم» چاپ شده‌اند.

بخش دوم «متن مصاحبه با دکتر بثنیه شعبان» است. در بخش دوم کتاب،‌ متن مکتوب مصاحبه‌هایی آمده که در مجموعه مستند با آن‌ها گفتگو شده و این‌ بخش با عنوان «شرکت‌کنندگان» در کتاب درج شده است.

سومین بخش کتاب هم «بعد از پخش با دکتر بثنیه شعبان» نام دارد که دو عنوان «متن فیلم گزارش» و «غسان بن جدّو» را شامل می‌شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما