loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حماسه امام سجاد (ع)

مشتمل بر گفتارهایی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ‌ای (مدظله ‌العالی) درباره‌ مبارزات سیاسی - فرهنگی امام سجاد (علیه‌ السلام)

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 88531 10003022
150,000 135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حماسه امام سجاد (ع) در سه بخش تنظیم گردیده است، بخش نخست که در کتاب با عنوان "به جای مقدمه" آورده شده، مشتمل بر سخنرانی رهبر معظم انقلاب در کنگره‌ جهانی امام رضا (علیه ‌السلام) میباشد. ایشان در این سخنرانی که در سال 1365 ایراد گردیده به تبیین نظریه‌‌ انسان 250 ساله پرداخته اند.

بخش اصلی کتاب حماسه امام سجاد (ع) نیز به چهار گفتار از ایشان پیرامون مبارزات سیاسی و فرهنگی حضرت زین العابدین (علیه ‌السلام) اختصاص یافته که این گفتارها در سال 1352 در جمع پرشور جوانان و نمازگزاران "مسجد کرامت" شهر مشهد مقدس پس از اقامه‌ نماز مغرب و عشا بیان شده است.

همچنین با هدف غنای مطالب و تکمیل مباحث و نظرات معظم له در موضوع زندگی امام سجاد (علیه ‌السلام)، مجموعه مصاحبه ‌های مجله‌ پاسدار اسلام با ایشان که در سال 1361 صورت گرفته و در شماره‌ های 6 تا 12 آن نشریه منتشر گردیده بود نیز به همراه برخی اضافات و ارجاعات در بخش سوم کتاب آورده شده است.

کتاب حماسه امام سجاد (ع)، مشتمل بر گفتارهایی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ‌ای (مدظله ‌العالی) درباره‌ مبارزات سیاسی - فرهنگی امام سجاد (علیه‌ السلام) است . این کتاب توسط موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای گردآوری شده و در انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما