loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حسابداری ابزارها و عقود مالی اسلامی

5 (1)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده علیرضا رام روز

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 340

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 88568 10003022
118,000 112,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حسابداری به شناسایی، ثبت و گزارش رویدادهای مالی می ‌پردازد. واضح است که رویدادهای مالی هر محیط تجاری بنا بر شرایط اقتصادی و ارزش‌ های فرهنگی و دینی حاکم بر آن محیط متفاوت خواهند بود. حسابداری ابزارها و عقود مالی اسلامی و زکات از جمله مواردی هستند که به ‌طور مجزا در تدوین استانداردهای گزارشگری مالی بین ‌المللی (IFRS) مد نظر نبوده ‌اند و برخی نهادهای استانداردگذار اسلامی همانند سازمان حسابداری و حسابرسی برای نهادهای مالی اسلامی (AAOIFI) به ارائه استانداردهای حسابداری برای معاملات و ابزارهای مالی اسلامی می ‌پردازند.

کتاب حاضر با پرداختن به حسابداری ابزارها و عقود مالی اسلامی از منظر استانداردهای حسابداری AAOIFI و IFRS و رویه‌ های جاری کشور به همراه تبیین حسابداری زکات و مسئولیت اجتماعی از منظر اسلامی، تصویر جامع و به‌ روز از حسابداری ابزارها و عقود اسلامی فراهم می‌ سازد. همچنین، سعی شده است با بیان دیدگاه ‌های فقه شیعه در موارد مقتضی به غنای محتوای کتاب افزوده شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما